حرف نیمچه حسابی

حرفا یه بچه خرخاکی از بلادی نصف جهان

حرف نیمچه حسابی

حرفا یه بچه خرخاکی از بلادی نصف جهان

من خبم. شومام خبین؟

 

داشتم از همون کنارا رد میشدم چشام یه خانوم خوشگلیا دید که:2:... خلاصه اصلا یادم رفتم کوجام . همونجا هاج آ واج موندم. که یکککک دفعه نیمیدونم چی چی بود زیرم گرفت . خلاصه . این چندوقت که نبودم . تو بخشی . آی سی یو آ سی سی یو  آ ..اینا بودم تا بلکی این دکتر مکترا بتونن این دست و پا شکسته منا بند بندازند.
فعلا همه جا بدنم توو گچس آ کلی سرم و اینا بشم وصلس.
فعلا اومدم بشدون بگم تا بیکاریندا یوخده ختمی امن یجیب برا من بیگیریند تا بلکی شفا پیدا کنم . آ بتونم بیام اینا وردونن. 

قربونی دسدون یاددون نردا. 

(توصیه ی ایمنی: زیادیم چشمادونا نچرخونیند.)

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سادات پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
حقتست دنده نرم
می خواستی چشم به ناموس مردم نکنی
این عکس چیه گذاشتی یک خورده خجالتم بد نیست
اگر دستم بهت برسه
یک مو سرت نمی زارم
با عشق هو هوا

سایه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://blog.onlineit.ir

یا الله ...
عجـــــــــــیباً غریـــــــــــبااا ... عجب درس عبرتی شدااااا :دی

مادرانه دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://madaraneh.blogspot.com

مگه مجبوری این ور و اون ور را دید بزنی خرخاکی جونم؟

بازم صد هزار مرتبه خداروشکر که نمردی که اون دنیا روت نمی شد بگی به علت چی فوت شدی...
امن یحیبم برات خوندیم. اگه دیدی خوب شدی، بدون که امن یجیبمون به دست اون بالایی ها رسیده بوده...
خوب میشی ایشالله .نگران نباش خرخاکی جونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد