حرف نیمچه حسابی

حرفا یه بچه خرخاکی از بلادی نصف جهان

حرف نیمچه حسابی

حرفا یه بچه خرخاکی از بلادی نصف جهان

خب . به سلامتی

خب الحمدالله اسممون رفت توو لیستی راهیانی سرزمین نور آ خلاصه قصد و مقصدمون برای راهی شدن مثبت شد.  

آخه می دونی تا دیروزا  ۲دل بودم که بیام یا نه . اما صپی سحر که برا نماز وخیزادم ؛ آ دادم حج آقام برام یه استخاره کردند ........خیلی خب اومد. آیه ای که اومده بود همشششششش بشارت می داد که بالاخره آدم می شی . مام که از خوشحالی کلییییی ذوق مرگ شده بودیم که بالاخره از خریتی خرخاکی بودن خلاص میشیم آ به آدمیت این آدما می پیوندیم .......وخیزادیم آ راه افتادیم کفی خیابونا شهر آ کفی همه حساب بانکیامونا لیسیدیم تا همچین خبببببببببب تمیزش کردیم تا بالاخره 350 هزار ریال شدس آ خلاصه رفتیم همممممشا ریختیم به حسابی وزیری اقتصادی این جماعتی اردوو به پا کن. 

آره خیلی سختس خرج کردنی چنیننن پولی اونم توو این موقعیتی بحرانی ِ اقتصاد جهانی. راستشا بخیند برای اینکه بفهمم قرارس کدوم بروبچا بیاند آ کدوم نه نیشسم پا تیلیفون آ شروع کردم به شماره گرفتن آ آمار گرفتن..............اما ......
اما هرچی چشمم میوفتاد به این ثانیه شماری تیلیفون این فشاری خونم میوفتاد پایین...خلاصه دیگه این آخریه را که زنگ زدم دیدم نه نیمیشد ......نفسم دیگه بالا نماد آ این شمارش گر همینطور جلوو می رفت.............با خودم گفتم : بابا ولش کن . جهنم بعدن می فهمم کودومشون میاندشون.
خرخاکی بودن همینش مصیبتس. 

زود خر میشی . آ زودم 2زارید میوفتد که زیادیم نباید خاکی باشی..........
وای  

وای باید برم آب قند جور کنم تا فشارم بیشتر از این نیوفتادس............ یا علی.

نظرات 1 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http:///shahridaraseman.parsiblog.com

سلام
پس با هم همسفریم!!!
دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
خوشحال می شم بیشتر با همسفرم اشنا بشم
موفق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد